Tuesday, September 26, 2006

Onkel Thomas

Nåahhh…alenefyr i det store Mumbai. Min kære Stine er smuttet til Danmark på ferie, så jeg forsøger at holde mig selv underholdt.
Jeg kan jo så passende fortælle, at jeg endnu engang er blevet onkel.
Min søster og hendes mand René fik endnu en lille knægt; det skete for knap halvanden uge siden. Det er jo helt fantastisk med sådan en familieforøgelse, og jeg er bestemt lidt trist over ikke at være hjemme. Ud over en ekstra rod i hjemmet, har de to bygget nyt hus, så der bliver nok at se til når Stine besøger dem i aften. Ja, jeg er pisse misundelig, men det er helt ok at være lidt bitter over det synes jeg. Det sker der intet ved...næhhh nej. :o)
Jeg bringer et foto af den lille sammen med Kasper og den stolte mormor.

Thomas

3 Comments:

At 11:29 AM, Blogger Allan Østbjerg said...

Det var da storslået :)
Tillykke hehe

 
At 11:30 AM, Anonymous Anonymous said...

He He godt gået af søster og svoger! Men er du egentligt ikke blevet morbro hvis det skal være helt korreket?
Ved godt at du altid vil være en legeonkle :o)
Håber du holder skansen når nu Stine er i DK

 
At 4:46 PM, Blogger Stine & Thomas said...

Morbror eller onkel...det afhænger vist af om man kommer fra Midtsjælland eller Nordsjælland. .o) Det er i hvert fald helt fantastisk. .o)
Storslået, ja!

Thomas

 

Post a Comment

<< Home