Sunday, July 30, 2006

Desperate Housewife?

Nå, mon ikke jeg hellere må skrive lidt om mit vilde husfrueliv, syntes ligesom at Thomas har figureret lige rigeligt på hjemmesiden her på det sidste.
D. 8/7 kom min veninde Louise og hendes tidl. kollega Jette herned. Vi måtte godt nok vente på dem 1½ time uden for lufthavnen, fordi Jettes bagage ikke var med flyet. Omkring 2% af British Airways baggage går jo også tabt, så selvfølgelig skulle det ske. Jettes rygsæk blev heldigvis bragt til lejligheden samme dag som de skulle videre til Delhi. Det var super fantastisk at få besøg og jeg nød det meget. De var her desværre kun 2½ dag til at starte med, hvorfra turen så gik til Delhi og Rajasthan på den samme tur, som vi var på i maj.








Lørdag d. 22/7 fløj jeg så til Goa, hvor jeg mødtes med dem i lufthavnen. Vi havde en enkelt overnatning på Coconut Creek, hvor Thomas og jeg havde været 3 uger tidligere, for så om søndagen at tage til Radisson White Sands, et 5 stjernet luksushotel på Varca beach i Goa. Her havde vi 3 overnatninger og kunne uden problemer været blevet der meget længere. Der var den lækreste buffet morgen, middag og aften, så der blevet taget godt for sig af de mange vestlige retter, som jeg jo ikke har set meget af de sidste 4 måneder. Hver aften var der fri bar 1 time, så der blev skyllet nogle G&T's ned inden vi kastede os over buffeten.
Vejret var helt fantastisk, og vi fik os alle en pæn kulør, nogle i en lidt rødere nuance end andre :-) Poolen blev benyttet flittigt, og vi blev forkælet med pedicure, steambath og spa. Ved poolen var der endda en swim-up bar, hvor man lige kunne få sig en drink, mens man boblede rundt; det var helt fantastisk!
Vi kom tilbage til hårdtarbejdene Thomas onsdag aften, og torsdag inden de tog hjem, brugte vi på at shoppe guld og diamanter.








Rismarker i det flotte grønne sceneri i Goa og fiskere på vej ud ved Palolem Beach.















Snapshot fra Palolem og monsoonregn der nærmer sig hastigt ved Colva Beach.

Som I kan høre, har jeg det hårdt! Ligger på sofaen i 9 måneder, mens tjenestepigen gør rent, shopper guld og diamanter, mens privatchaufføren venter udenfor. Overnatter på luksushoteller i tide og utide, får pedicures og massage; jeg har ingen grund til at være desperat!

Stine

2 Comments:

At 11:13 PM, Blogger Allan Østbjerg said...

Ja, det må være et ganske forfærdeligt liv for dig :)

Ha' det pænt!

 
At 12:39 AM, Blogger Stine & Thomas said...

Haha...ja, hun har det forfærdeligt. Øv! :o)

Thomas

 

Post a Comment

<< Home