Tuesday, May 02, 2006

Blød i potten...mine sko passer ikke mor :o)

Så for Søren. Så blev det endelig tid til lidt motion igen.
Som beboere i 'Glengate' er vi automatisk tildelt medlemsskab i motionscentret 'Forest Club' som ligger lige om hjørnet. Medlemskortene har nu, på bedste indiske manér, været en måned undervejs, og de skulle være klar i næste uge.

Nok om det. Det lykkedes os søndag, før brylluppet og efter 3 forsøg, som bl.a. involverede behov for nyindkøb af ens gummisko med 'rubber sole' i den 'bedste' kvalitet, at tvinge os adgang til træningscentrets squashbaner. Efter jeg tørt havde konstateret, at 'det fandeme er nogle elendige møgsko vi har fået købt', kastede vi os ud i en bloddryppende match over hele 30 minutter.
Vi kunne dårligt slæbe os tilbage til lejligheden, og efter 14 timers bevidstløs søvn på gulvet, konstaterede Stine knastørt, at jeg da havde spillet med to højresko??? Ikke noget at sige til, at de sad lidt skidt, og hurra for det.

Ikke alt det ovenstående er helt sandt, men det sætter lidt krydderi på en historie, som jeg mener skal frem i det åbne. Det er hverken flovt eller pinligt at fejle, lad os få det på det rene. :o) Hyggehejsa.


Thomas

PS.: Stine har i dag byttet den ene sko til en venstre én af slagsen.
Så har jeg måske en chance for at vinde næste gang...

3 Comments:

At 4:44 PM, Anonymous Anonymous said...

Som om det skulle hjælpe på dit spil at du fik et "rigtigt" par sko....
Indrøm bare at du ikke dur til squash.

Fed side i har lavet.
Skønt at følge med, så er det ikke lige så slemt for Dorte og jeg at komme hjem til DK.
Krammer fra Dorte&Helgo

 
At 6:47 PM, Blogger Allan Østbjerg said...

Fik du bank?

Det er vel det det handler om?!

 
At 12:06 PM, Blogger Stine & Thomas said...

I har begge ret. Med mine talentløse boldevner hjælper et par 'rigtige' sko vel hverken fra eller til.
Det var en tæt match, og Stine overrasker mig gang på gang med godt boldøje og god forståelse for boldspil. Uden forhåbentlig at støde det kvindelige køn alt for meget, er det en evne man sjældent ser hos tøsebørn. Nu har jeg spillet tennis, fodbold og squash med pigebarnet og hendes boldmotorik fejler bestemt ikke noget.
Men når det er sagt, tror jeg nu, at jeg trak det længste strå i matchen. :o)

Thomas

 

Post a Comment

<< Home