Tuesday, April 11, 2006

Benene oppe!

Ja så er det sgu blevet virkelighed, og vi sidder nu i farverige og larmende Indien! Det er vildt mærkeligt, men jeg er sikker på det nok skal blive en fantastisk oplevelse for os begge to. Thomas er allerede fuld gang med arbejdet, og han virker ret begejstret, og det er jo lidt vigtigt, for det er jo trods alt derfor vi er her...

Jeg nyder at have al den tid jeg kunne ønske mig til bare at gå rundt og kigge, handle lidt, ligge med benene oppe og se fjernsyn ( er allerede flere afsnit henne i Nikolaj og Julie :-) ) Men jeg kan godt mærke at det nok ikke bliver ved med at være lige underholdende i alle 6 måneder... Thomas kommer først hjem fra arbejde kl 18- 18.30, så det kan godt blive nogle lange dage ind imellem. Men jeg har allerede mødt flere, og i går var jeg til coffee morning ved American Womans Club (allerede kl 10.30, så jeg skulle tidligt op...!) Og det var faktisk meget rart at sludre med andre 'expats', som de kalder sig udlændingene, selvom langt de fleste er 10-20 år ældre end mig selv. Jeg snakkede meget med en tysk pige (næsten alle andre er amerikanere eller englændere) på min alder, og hun virkede rigtig sød. Hun har en dreng på 7 mdr., men har nanny hele dagen, så hun har vist masser af tid.
Det lød til at hende den tyske pige gik til noget yoga, så den springer jeg vist på, og I øjeblikket leder jeg efter en cd-rom så jeg kan lære noget hindi, men de er altså ikke så nemme at opstøve; får nok ikke så meget ud af bare at læse mig til det...

Mændene glor eller rettere stirrer på en; de har ingen hæmninger, stopper op og vender sig om på gaden, som om de tror man er fra månen. Bilerne dytter og dytter så man tror det er løgn. Vi bliver vækket af fugle og hunde der gør tidligt tidligt om morgenen, mon ikke man vænner sig til den larm?

Imorgen starter vores maid. Jeg skal jo passe på ikke at overanstrenge mig, hvilket jo ikke er sundt.., så derfor kommer maiden to timer hver dag for at gøre rent, vaske op etc. Men altså hvem gider gøre rent, når det koster 280 kr om måneden, og så kommer hun HVER DAG!

Stine

2 Comments:

At 1:10 AM, Blogger Allan Østbjerg said...

Det kan da ikke være helt skidt at være eftertragtet - fyrene er vel pjattede med den lille søde lyshårede pige? :)

Håber du finder nogle venlige personer dernede, så du føler tiden bliver brugt fornuftigt.

(Pas på du ikke overanstrenger dig ;))

 
At 7:44 PM, Blogger Stine & Thomas said...

:o)
Tror også jeg skal starte en ny karriere som Bollywood-stjerne, med den opmærksomhed...

Stine

 

Post a Comment

<< Home